Friday, May 2, 2008

I am YOUNG!!!

I don't have any secret for being young. Maybe my face just didn't match my age.

Last time, when I went to Genting, every time going to the casino, the guard will ask me to show them my IC. No choice lo, look young mar... Hahaha.

2 weeks back, I went out with Akira and his friends. Akira started to asked his friends on my age. They said I am 24 or 25. Akira told them is wrong. Then you know what age they guess? 21!!! I keep on laughing. If I am 21 now, that will be nice! Wakakakaka.


And this is not yet the end. Just now, I went out with Akira again, to meet up Siang. Akira, again asking him on my age! Siang said I born in the year of 86, younger than Akira. It means I am 22 years old this year!!! Again, I keep on laughing. Wow, I looked like 22!!! Not bad huh! Akira, you need to look into the mirror, and see why others said you looked older than me, although you are not!

For those who know my age, don't jealous la.... What can I do? It's not I want one... Am I sound "chuin" a bit? Hahaha :)

26 comments:

毒蝎女 said...

U seem lyk so hapi wor... hahaha~ so... actuali wat is ur age ya???

毒蝎女 said...

Sofa again leh! wakaka~

Sai Ling said...

Hmmmmm...den?turn a big round we stil duno ur age leh..21 22 24 25 also too young for you?den i guess 28 lor XD izit correct?

Dragon said...

毒蝎女, hahaha, sure happy la. people said im young leh.... u fast also hor... i just posted not long ago.

sai ling, hmmmmmmm, don't want to tell yet. i tell u all when i meet u all in person! hahaha.

Ping Ping said...

lol..i used to kacau u say u 10 years older than I am..eh..is it 10 or 9 ar? Aiseh, Akira so kesian. =P

Kikey said...

hey, UNCLE...
u know wat??
.
.
.
* only people who old will happy when others people say them young!!

haha.. (^.^)

Dragon said...

ping ping, cannot tell la.... shhhh......

kikey, hey aunty.... u know what? only people who never get others to say them young will say like you do!!! Wakakakaka ^.^

Akira 思胜 said...

Mum, I want a mirror!!!! That's it, I want to look myself already!!!

haha, u are very young lar, young looking mar... hahaha... u see, I'm so old liao!!!

U are good in taking care of ur face lar, haha... no wonder so young lar...

Dragon said...

akira, so paiseh la..... not young liao la.... u r younger. btw, u want me to get u a mirror? hahaha.

Somewhere in Singapore said...

Hehe... finally get to see how u look like... :)

Dragon said...

sharon, i posted my photos before. i think u didn't notice. hehehe. so now u see how i look like, am i look young? wakakakakaka.

Tau Sar Phneah said...

seems that someone is flying very high up in the sky liao...keke..good for u 22 yrs yea..should 'kam sia' the person who comp u...hehe..

JL said...

Walau cannot tahan, I want to laugh but too bad I at office now, if I laugh in front of the labtop my office ppls sure said i siao liao :p. Ok you look young among 3 of us, haha.

名叫羊羽的路人 said...

harla ...harla....young la....
wan me say out the word behind YOUNG mie??
"CHILDISH"
i said u r young bcoz u looked childish....
don sad like....
i like SUAN ppl de....
kekeke

yam9972 said...

Want to know his secret ? here it is, he use " Estee Lauder "

Joze Foo said...

you 22 years ar...me only 18 years old lo! lol.......

丽庭 said...

sodeska?
how old r u?
呵呵

but u seems really - -young...

Dragon said...

tsp, always flying in the sky one la... dragon is like that one mar.. u don't know meh?

jl, want to laugh mar laugh lo.... yes la, look young among 3 of us!

翔, u know enough liao la... no need to say it out one.... now secret "bocor" liao! =.="

wantan, how u know ar? even i don't know that! haha.

joze, yes la, u r sweet 18!

丽庭, haha, cannot tell yet. :)

Somewhere in Singapore said...

I do not know your actual age, so can't really comment lor... hehehe...

limzhi said...

hmm..was wondering if u all knw each other before the meal? or it's a meet up to make new frens?

Chobits said...

Haha, you so bad la! Want Akira see mirror, first time see bad guy like you, aiks..poor Akira and Siang, sure you bully them when you met them.

EHEM!!! Let me guess....

You are 35? Guess correct right?? Hehe~ I am so smart. >.<

Joking la, want to "gik" you only, hehe..

"You actually look very young~" (pressing my hand to my heart and say this sentrence)

Dragon said...

sharon, hahaha, true also. but i will not tell. hehehe.

limzhi, we know each other from blog. then become friends lo. :)

chobits, u r wrong!! i never bully them leh.... u can ask akira. i so nice to them, fetch them here and there. i know u want to kek me la... nvm one... hahaha. the last sentence also want to kek me mar.... i knew... hahahaha.

David (AKK) said...

walao... beh tahan with you ler... yalar yalar u win liao lor... hahaha

Dragon said...

akk, don't be like that la.... let me happy a bit also cannot meh? hahaha.

迷迭香 said...

must have eaten a lot of bird nests....:P

Dragon said...

迷迭香, u watched too much of tv advertisement already! hahaha.

ss_blog_claim=5515752fd31c6e7601ca4acbc700a86b