Monday, October 31, 2005

万圣节

又回到了做晚班的生活。做了三个星期的早班,对晚班已经有点不习惯了。每次做晚班,我的眼睛就会很痒,然后,就会发红,真的很辛苦。我想应该去找医生看看。

上个星期五,跟我的一位朋友去唱K。2个人唱了超过3小时,简直是太棒了。太多人的话,根本就唱不够喉。2-3个人,刚刚好。

我和我的一位同事将会接手成都的project,应该是在明年吧,将会过去成都那边。好兴奋哦!!终于有机会给我去看看中国,而且还不用我付钱的。呵呵呵呵。

今天是万圣节(Holloween)。可是,马来西亚并没有庆祝,不像外国。真的很想体验一下Holloween的气氛,就不知几时有这个机会呢?

Happy Holloween!

1 comments:

uiyui said...

If you are looking wow power leveling, buy warcraft gold as well as WOW Power Leveling and World Of wow levelingWhen you need someone to listen,FFXI Gil, I'll be there. When you need a hug, cheap FFXI Gil,I'll be there. When you need someone to hold your hand, I'll be there. When you need someone to wipe your tears, guess what? I'll be there. William Shakespeare

ss_blog_claim=5515752fd31c6e7601ca4acbc700a86b