Sunday, February 26, 2006

最新近况

自从做了11天的晚班,对晚班已有一定的厌倦。虽然晚班的工作量是少之又少,可是,那种想睡又没得睡的滋味真的不好受。早上回到家,本来可以好好的睡一觉,可是,家后面的屋子在进行装修,把我的睡眠计划彻底的破坏了。普通时候已经需要8小时睡眠的我,经过晚班+睡眠不足的折磨,把我整个人变得没有精神,来上班好像行尸走肉般,勉强托着疲惫的身心来公司。咳。。。。。

前几天的报纸都有刊登关于部落格的资料。部落格好像已经越来越普遍,越来越红。它其实是一个可以让人舒解情绪的地方,可以将不满的情绪统统把它写出来。另外,还可以跟朋友之间保持连系,真的是一举多得。哇哈哈。

上面两段是在星期日凌晨写的。怎知道写到一半,电话就响了。那个问题搞了我整个凌晨,到我下班还没解决,还必须传给我下一班的同事,真是的。所以呢,这段开始是在两天后的今天,也就是星期二继续的。

刚刚我的中国朋友突然间发了短讯在MSN给我。他很少会联络我的,因为工作忙的缘故。说着说着,就讲到了关于近况。我就跟他说去我的部落客就能知道我最近的事情了。然后我才想起,那天写到一半还没写完。反正没什么事情要处理,所以就登入来继续说说我的近况。(其实是讲废话比较多,哈哈!)

汽油又起价了。这次起了30仙,把原本每公升RM1.62起到每公升RM1.92,简直要了人民的命。昨晚回家的时候,看到我家前面的油站,历史性地排长龙等着添油,我就知道油价又起了。还以为只是起10或20仙,今天看了报纸才知道起了30仙。我车子的油将要完了,本来有想过,不如也去凑热闹,排队等添油。可是,最后还是没有行动。干脆回家算了。

除了汽油,电费也会在近期内调高。天啊。。。。。。每样东西都在起价,唯有薪水一年才起那么一点点,真的是。。。。。。(想不到形容词来形容。如果你们想到的话,留言告知哦。)

已经是二月的最后一天了。明天三月就会来到。真快。

1 comments:

uiyui said...

Catch the wow gold star that holds your gold in wow destiny,cheap wow gold the one that forever maplestory money twinkles within your heart. Take advantage of precious opportunities while they still sparkle before you. Always believe that your buy maplestory mesos ultimate goal is attainable cheap mesos as long as you commit yourself to it.maple money Though barriers may sometimes stand in the way of your dreams, remember that your destiny is hiding behind them.wow gold kaufen Accept the fact that not everyone is going to approve of the choices Maple Story Accounts you've made. Have faith in your judgment.wow gold farmen Catch the star that maple story money twinkles in your heart and it will lead you to your destiny's path. Follow that pathway and uncover the sweet sunrises that await you. Take pride in your accomplishments, as they are stepping stones to your dreams. Understand that you may make mistakes, powerlevelbut don't let them discourage you.ms mesos Value your capabilities and talents for they are what make you truly unique. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination.maplestory mesos Find the star that twinkles in your heart?for you alone maplestory powerleveling are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you've got and you will catch the star that holds your destiny.

ss_blog_claim=5515752fd31c6e7601ca4acbc700a86b